Naslovna    Case study    Zašto su GIF-ovi popularni?
Naslovna  |  Case study  |  Zašto su GIF-ovi popularni?

Zašto su GIF-ovi popularni?

Zašto su GIF-ovi popularni?

 Otkako je Facebook algoritam promenjen, bez oglašavanja je vrlo teško dopreti do ciljne grupe. Međutim, ukoliko ste toga svesni i rešili ste da ulažete novac u oglašavanje, postoji još jedna komponenta koja je veoma bitna da biste postigli rezultate. Da, najlakše je uložiti novac u post i očekivati rezultat, ali ukoliko je vaš post lošeg kvaliteta, nerelevantan i nezanimljiv, rezultati ponovo mogu biti loši.  Može da se desi da ne dođe do prodaje proizvoda ili posećenosti neke akcije koju oglašavate upravo zbog neatraktivnog posta.

 

     Jedan od formata koji je trendi već duže vreme je svakako GIF. Ako slika vredi hiljadu reči, onda GIF vredi milion. Verovali ili ne, prvi GIF je napravljen još 1987. godine i od tada ne gubi na popularnosti. Korisnici ga mogu zateći na društvenim mrežama i sajtovima kao baneri, slike, ikonice, emodžiji, a počeli su da ga koriste iz razloga što su videi bili predugački i dugo vremena je bilo potrebno da se uploaduju i šeruju.

 

   Jednostavan za kreiranje i kratkog trajanja do 10 sekundi, nudi sve što je dobro da jedan post na vašoj stranici ili sajtu poseduje: više slika koje se smenjuju (kako biste prikazali sve benefite proizvoda), dinamičnost, tehnološku superiornost u odnosu na druge formate (PNG, JPG) i privlači pažnju korisnika.

 

   GIF-ovi su jedna od najboljih stvari za korisnike koji žele brzo i lako prikazane animirane slike. To je takođe jedan od mnogih razloga zašto su tako popularni.