Naslovna    Blog
Naslovna  |  Blog

Blog

Internet oglašavanje raste, pretiče i TV

Internet Advertising Bureau (IAB) objavio je podatke prema kojima se internet oglašavanje u Velikoj Britaniji povećalo za 4,6 odsto na 1,75 milijardi funti u prvoj polovini 2009 ...

01. 10. 2009.

detaljnije

Displej i search - najbolja kombinacija

Kombinacija više kampanja na internetu može višestruko povećati efektivnost, stoji u studiji “The Effects of Display Media on Search Traffic", koji je objavio iCrossing ...

21. 09. 2009.

detaljnije

Još jedan uspešan viral kao internet promocija

Viralni spot Megawoosh, projekat nemačkog “Projektbüro Kammerl”. zabeležio je priličan uspeh na servisu YouTube, a zahvaljujući ViralTrackeru objavljeni su i podaci šta je ...

19. 08. 2009.

detaljnije

Revolucija društevnih medija

Lepa prezentacija koju je napravio Erik Qualman iz SocialNomics. U prezentaciji je objašnjen uticaj društevnih medija, kroz brojne primere. Facebook je naprimer dodao 100 ...

19. 08. 2009.

detaljnije

Web: Rast oglašavanja 10 odsto u 2009

U novom istraživanju čije je rezultate objavila ZenithOptimedia, predviđa se da će ukupno oglašavanje u 2009. biti manje za 8,5% ove godine. Jedino internet oglašavanje i ...

07. 07. 2009.

detaljnije

Jedino internet oglašavanje raste

Izdajanje za oglašavanje u Velikoj Britaniji u 2008. iznosilo je 18,6 milijardi funti, što je 4 odsto manje nego u 2007, kada je oglašavanje poraslo 4,7%. Jedino internet ...

02. 07. 2009.

detaljnije

Efektivnost internet marketinga

Ako želite da vaš marketing donese online prodaju, nesumnjivo je da morate početi sa pretraživačima. Upravo to kaže i studija Forbsa, prema kojoj 48% ispitanih kaže da je ...

18. 06. 2009.

detaljnije

Kresanje budžeta loš potez tokom krize

Banke i prodavci moraju biti pažljivi kada smanjuju marketinške budžete tokom recesije. Takvi potezi mogu dovesti do toga da njihovi klijenti ili kupci misle manje na njih ...

11. 06. 2009.

detaljnije

Internet pretekao tv, radio i novine

U 2008. internet je pretekao dnevne novine, tv i radio, i tako postao glavni mediji za oglašavanje u Danskoj. Sa prihodima od 392,7 miliona evra, Internet je uzeo 21 odsto ...

28. 05. 2009.

detaljnije

Baneri: Više od klika

Loša reputacija koja u poslednje vreme prati oglašavanje putem banera, zbog slabijeg odnosa prikaza i klikova, sasvim je pogrešna kako pokazuju rezultati istraživanja koje ...

21. 05. 2009.

detaljnije