Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    U Britaniji samo internet oglašavanje raste
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  U Britaniji samo internet oglašavanje raste

Blog

U Britaniji samo internet oglašavanje raste

ZenithOptimedia predviđa da će u Velikoj Britaniji, TV oglašavanje pasti 12% ove godine, a oglašavanje u novinama 14,6%. Jedino se internet oglašavanju predviđa rast, doduše skromnih 2,3 odsto, dok se veći rast očekuje u naredne dve godine.

21. 04. 2009.

Globalno predviđanje koje je objavila ZenithOptimedia pokazuje da će TV oglašavanje u Velikoj Britaniji pasti 12 odsto ove godine, najviše zbog smanjenog oglašavanja automobilske industrije, 27% manje u prvom kvartalu, kao i sektora maloprodaje, 45% manje nakon prva tri meseca.

Zenith predviđa da će oglašavanje u novinama biti smanjeno 14,6% ove godine, a da se i naredne godine očekuje pad. U Britaniji, dok maloprodaja i automobilska industrija beleže pad, država je povećala svoje oglašavanje za 5% ove godine, dok se finansijski sektor drži na starom nivou.

U izveštaju se predviđa da će ukupno tržište oglašavanja pasti 8,7% ove godine, što je znatno gore nego predviđanja druge dve najveće evropske oglašivačke ekonomije Francuske i Nemačke gde se očekuje pad od 5 odsto. Ipak, predviđa se da će nakon ove godine doći do rasta tržišta, te da će u 2010. on iznositi 2,3 odsto, a 4,5 odsto u 2011.

Jedino će internet oglašavanje nastaviti da raste ove godine, i to 2,3 odsto - najviše zahvaljujući povećanom izdvajanju za oglašavanje na internet pretraživačima. Sledeće godine očekuje se rast od 5,9 na online oglašavanje, dok je predviđanje da će internet oglašavanje u 2011. porasti 12,9%.

Britansko tržište magazina ove godine će pasti 10%, a radio oglašavanje 9,9 odsto.

Zenith predviđa da će svetsko tržište oglašavanja pasti 7% ove godine, a za narednu predviđa rast od 1,5 odsto, kao i rast od 4,5% za 2011.

Izvor: Guardian