Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Efektivnost oglasa zavisi od vremena dana
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Efektivnost oglasa zavisi od vremena dana

Blog

Efektivnost oglasa zavisi od vremena dana

Dok je TV oglašavanje oduvek bilo struktuisano oko vremena i datuma, tek u skorije vreme se i kod osoba koje se bave digitalnim marketingom budi svest o tome kako ciljanje vremena u digitalnom prostoru može maksimizirati efektivnost njihovih poruka.

29. 04. 2009.

Studija IAB-a (Internat Advertising Bureau) u Velikoj Britaniji i Lightspeed Research-a pronašla je online potrošači svih godina veruju da će više obratiti pažnju na oglase posle podne. Mlađa publika posebno pokazuje više interesovanja za komercijalne poruke kako dan odmiče, dok stariji najviše pažnje oglasima posvećuju u dva navrata, između 9 i 12 pre podne, kao i od 14 do 18 časova.

Samo 4,6 odsto potrošača obraća pažnju na oglase pre 9h, dok se posle 18h ta cifra penje na 51,6%, a za ljude između 35 i 44 godina čak do 59 odsto. Od 12h do 14h, kada je i vreme ručka, potrošači imaju druge stvari na umu i prosečno samo 11% njih obraća pažnju na oglase.

Izvor: AdAge