Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Baneri: Više od klika
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Baneri: Više od klika

Blog

Baneri: Više od klika

Loša reputacija koja u poslednje vreme prati oglašavanje putem banera, zbog slabijeg odnosa prikaza i klikova, sasvim je pogrešna kako pokazuju rezultati istraživanja koje je sproveo iProspect.

21. 05. 2009.

Kada su korisnike interneta u Sjedinjenim Državama pitali koju akciju preduzmu kada ugledaju baner na nekom Web sajtu, skoro trećina njih tvrdi da klikne na njega.

 

Još 27 odsto ispitanih tvrdi da vrši pretragu na internetu za proizvodom, brendom ili kompanijom, a 21% upiše Web adresu kompanije u njihov internet browser. Devet odsto njih istražuje preko društvenih medija (social media), kao što su Facebook i slični.

Ovo znači da je klik samo jedna od mera efektivnosti banera.

Među ispitanima koji su videli baner i sproveli pretragu u isto vreme, najveći deo (38%) posetilo je Web sajt preko rezultata pretrage, 11% je tražilo ali nije kliknulo na sajt, a 14% je tražilo, posetilo sajt i kupilo proizvod.

izvor: eMarketer.com