Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Internet pretekao tv, radio i novine
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Internet pretekao tv, radio i novine

Blog

Internet pretekao tv, radio i novine

U 2008. internet je pretekao dnevne novine, tv i radio, i tako postao glavni mediji za oglašavanje u Danskoj. Sa prihodima od 392,7 miliona evra, Internet je uzeo 21 odsto od ukupne potrošnje na oglašavanje u Danskoj, koja je prošle godine iznosila 1,9 milijardi evra.

28. 05. 2009.

Dnevne novine su prihodovale 19 odsto, a lokalne i regionalne 19 odsto ukupnog oglašivačkog budžeta. Na TV je otišlo 17%, nedeljne novine 13%, a outdoor, radio i bioskopsko oglašavanje - 4, 2 i 1 procenat. 

Ovo su ključni podaci iz Reklameforbrugsundersøgelsen 2008, zvanične statistike advertajzing potrošnje u Danskoj.

392,7 miliona evra koji su otišli na internet, podeljeni su na displej advertajzing (123,3 miliona), pretraživanje (105,8 miliona), direktorijume (144,6 miliona) i tzv. permission marketing (18,3 miliona), odnosno marketing kod koga posmatrači pristaju da dobijaju oglase. Internet oglašavanje je tako, u odnosu na 2007., povećano za 17 odsto.

Dostupan je i PDF sa zvaničnim podacima (engleski je na stranici 22).