Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Jedino internet oglašavanje raste
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Jedino internet oglašavanje raste

Blog

Jedino internet oglašavanje raste

Izdajanje za oglašavanje u Velikoj Britaniji u 2008. iznosilo je 18,6 milijardi funti, što je 4 odsto manje nego u 2007, kada je oglašavanje poraslo 4,7%. Jedino internet oglašavanje u Britaniji raste, i sada je to treći najveći medij za oglašivače.

02. 07. 2009.

Prema podacima koje je Advertising Association objavio u godišnjoj publikaciji (Advertising Statistics Yearbook 2009) novi oglašavanja u 2008. bio je na nivou iz 2006. godine. Ipak, promenjena je struktura medija i procenat koji oglašavači izdvajaju za njih.

Štampa je u Britaniji i dalje na prvom mestu jer privlači 37% od ukupnog oglašivačkog budžeta. Televizija je prati sa 24%, dok je internet treći medij koji privlači skoro petinu budžeta, tačnije nešto više od 19%.

Samo su internet i oglašavanje u bioskopima u 2008. zabeležili rast. Doduše internet je porastao čak 19,1% u odnosu na 2007., dok je za oglašavanje u bioskopima izdvojeno sam 1 odsto više nego 2007.