Naslovna    Blog    Na koji način ljudi danas koriste smart uređaje
Naslovna  |  Blog  |  Na koji način ljudi danas koriste smart uređaje

Blog

Na koji način ljudi danas koriste smart uređaje

Kako da kompanije na najbolji način približe svoj brend krajnjim korisnicima

28. 10. 2016.

U današnjem svetu, zahvaljujući smartphone uređajima, sve informacije su nam na dohvat ruke i dele se neverovatnom brzinom. Ljudi se koriste najbližim uređajem kako bi naučili nešto novo, doneli odluku ili završili određenu obavezu. Iz tog razloga, od velikog je značaja da jedna kompanija ima svest o tome kako ljudi koriste svoje uređaje kako bi svoj brend predstavila na platformi koju taj uređaj podržava i na taj način bila uvek blizu svojim korisnicima.

Prosečna upotreba smart uređaja u jednom danu

Smartphone uređaji su promenili način na koji ljudi međusobno komuniciraju. Jedna, na svake četiri osobe, isključivo koristi svoj mobilni telefon kako bi u što kraćem roku došla do prave informacije. To je duplo više ljudi koji koriste samo smartphone u odnosu na one koji isključivo koriste kompjuter. Tako da, ukoliko kao kompanija ne koristite mobilnu platformu za svoje proizvode i usluge, gubite mogućnost da doprete do ¼ osobe koja priliv svojih informacija prepušta isključivo mobilnim telefonima.

Prosečan korisnik dnevno provede 3 sata na svom smartphone uređaju. Nešto manje vremena provede na računaru ( 120 minuta ) i tabletu ( 75 minuta ). Kako bi bile dostupne korisnicima svih smart uređaja, važno je da kompanije svoje poruke prilagode i ekranima na kojima se te poruke prikazuju.

Nije zanemarljiva ni informacija da ljudi često žongliraju između uređaja. Tako na primer dok je za računarom, jedna od pet osoba će uporedo koristiti i neki drugi smart uređaj, npr svoj mobilni telefon. Ovakav pristup korišćenja, menja i naš pristup marketingu. Iz tog razloga je ključno da brend pruži korisničko iskustvo istog kvaliteta na svim uređajima.

Pretraga putem mobilnih telefona za brže obavljanje dnevnih zadataka

Skoro 40% ljudi pretragu vrši isključivo preko svog smatphone uređaja kako bi na najbrži način došli do pravih informacija. Iza ovoga stoji i Google, koji potvrđuje da se opcija „google search“ znatno više koristi na mobilnim telefonima, umesto na kompjuterima, kao što je to do nedavno bio slučaj. Najčešće teme koje se pretražuju su zdravlje, roditeljstvo i lepota.

  Iz svega navedenog jasno se vidi da je korišćenje mobilnih telefona u mnogome zamenilo upotrebu kompjutera iz jednog prostog razloga – znatno brži i jednostavniji način dolaska do informacija u svetu u kome se većina obaveza završava u pokretu.

Source : www.thinkwithgoogle.com