Naslovna    Blog    BROJ OGLAŠIVAČA NA FACEBOOK-U PREŠAO BROJKU OD 5 MILIONA
Naslovna  |  Blog  |  BROJ OGLAŠIVAČA NA FACEBOOK-U PREŠAO BROJKU OD 5 MILIONA

Blog

BROJ OGLAŠIVAČA NA FACEBOOK-U PREŠAO BROJKU OD 5 MILIONA

Broj firmi koje koriste Facebook za oglašavanje svojih proizvoda i usluga se od kraja prošle godine uvećao za jedan milion, i tako prešao brojku od pet miliona.

12. 04. 2017.

Kompanija je juče objavila ovu vest na svom blogu, a glavna direktorka Sheryl Sandberg izjavila je za Forbes kako veruje da tehnologija demokratizuje biznis.

„Možete snimiti video oglas sa vašim telefonom, i za samo nekoliko dolara možete doći do ljudi na Facebook-u“, rekla je ona. „Činjenica da su ti alati sada dovoljno jednostavni i dovoljno pristupačni da ih može koristiti 5 miliona oglašivača je prilično uzbudljiva“.

Facebook je u septembru prošle godine imao četiri miliona aktivnih oglašivača, što znači da je privukao pažnju dodatnih milion oglašivača u rasponu od samo osam meseci. Društvena mreža je takođe navela da je broj poslovnih subjekata s mobilnim stranicama na platformi prešao 65 miliona. Mesec dana ranije, sestrinska firma Instagram je objavila da su dostigli prekretnicu od jednog miliona oglašivača.

Kao i kod Instagram-a, Facebook se oslanja na svoju popularnost među malim oglašivačima. Forbes tvrdi da su većina firmi koje koriste Facebook srednje i male veličine, i da skoro tri četvrtine oglašivača dolaze izvan SAD-a. Zemlje sa najbržim stopama rasta su Indija, Brazil, Meksiko i Tajland, i tri top vertikale među oglašivačima čine e-trgovina, zabava i mediji, i maloprodaja.

Facebook je prošle godine generisao 26.9 milijardi USD od oglašavanja, i kada je u pitanju digitalni prostor samo Google je ispred njega po ovim merilima.