Naslovna    Blog    5 stvari koje bi svaki brend trebalo da uradi kako bi opstao i preživeo na Facebook-u u 2018. godini
Naslovna  |  Blog  |  5 stvari koje bi svaki brend trebalo da uradi kako bi opstao i preživeo na Facebook-u u 2018. godini

Blog

5 stvari koje bi svaki brend trebalo da uradi kako bi opstao i preživeo na Facebook-u u 2018. godini

...

29. 01. 2018.

S obzirom na novonastale promene u polju News Feed, na Facebook-u, koje ukidaju vidljivost firmama i brendovima, evo par saveta kako se postaviti i prilagotiti u cilju daljeg opstanka.

Ukratko, Facebook će prebaciti fokus onoga što ljudi vide u svom News Feedu sa poslovnih i medijskih, na postove prijatelja i familije. Osnovni cilj Facebook-a će se promeniti. Poenta je da umesto da ljudi pronalaze sadržaje koji ih zanimaju imaju kvalitetnije društvene interakcije, jer ako ste zaboravili inicijalni cilj Facebook-a je bio da se ljudi povezuju i zbližavaju.

Predviđa se da će oni koji budu pravili visoko-kvalitetne sadržaje nastaviti da prolaze dobro na Facebook platformi.

"Ako ste oglašivač koji konstantno objavljuje interesantan i stimulativan sadržaj, onda ste zlatni."

 

Saveti za dalji opstanak:

1. Napravite pravu zajednicu fanova - Prioritet će imati smislena interakcija između ljudi, pozitivne, lične i lokalne priče, one koje pokreću komunikaciju između ljudi i grupa, tako da bi kompanije trebalo da preusmere svoj marketing u ovom pravcu.

2. Obezbedite kvalitetan sadržaj - Za mnoge poslove, društvene mreže su bile prilika da dosegnu veliki broj pratilaca, jureći samo brojke, a zanemarujući kvalitet sadržaja. Potrebno je staviti fokus na publiku, na potrošače, i dati im ono što žele. Trebalo bi pojačati interakciju i vezu između vas i potrošača.

3. Pravite više video sadržaja (Posebno Live Video) - Porast video sadžaja na Facebook-u je astronomski i nije tajna da Facebook daje proiritet video sadržaju u News Feed-u. Bez obzira da li je snimljen ranije, ili još bolje Live, trebalo bi uvrstiti video kao obavezan deo marketing strategije. Ukoliko se video sadržaj postuje redovno i podstiče povezivanje i aktiviranje potrošača, onda ste postigli upravo ono što algoritam želi.

„Napravite video, po mogućstvu Live i takav da se o njemu priča!“

4. Eksperimentišite s Messenger-om - Jedan od najvećih trendova u marketingu na društvenim mrežama u 2018. godini, jeste porast komunikacije jedan na jedan, naročito kroz aplikacije za četovanje, kao što je Messenger.

5. Implementirajte plaćenu strategiju - Retko koja firma može da se osloni samo na organski Reach kako bi doprla do svojih klijenata. Facebook sužava mogućnosti organskog Reach-a i nijedna firma na ovo neće biti imuna. Za one koji su oštroumni, strpljivi i voljni da eksperimentišu, ovo može biti dobra šansa. 

 

Izvor: Social Media Today