Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    INSTAGRAM BEZ LAJKOVA
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  INSTAGRAM BEZ LAJKOVA

Blog

INSTAGRAM BEZ LAJKOVA

26. 06. 2019.

 

Čini se da je dobijanje lajkova primarni cilj mnogih korisnika Instagrama. Mladi ljudi često navode da su lajkovi izvor njihovog samopouzdanja i da mogu drastično da utiču na njihovo raspoloženje. Postoji mnogo thread-ova na Reddit-u gde zabrinuti tinejdžeri priznaju da su ’’opsednuti’’ Instagram lajkovima. Početkom maja, korisnici iz Kanade su dobili neobičnu poruku od Instagrama: ’’Želimo da se vaši pratioci fokusiraju na sadržaj koji delite, a ne koliko lajkova ima vaša objava. Tokom testa, samo osoba koja je podelila objavu može videti ukupan broj lajkova’’. Možemo da pretpostavim da je Instagram tim došao na ideju da pokrene ovaj test kako bi uklonio tendenciju kod korisnika da se takmiče u popularnosti, i usmerio ih da se fokusiraju na sam sadržaj koji objavljuju. Pitanje koje se nameće je: Kako će ovo uticati na influensere i njihovo poslovanje sa brendovima? Za uticajne korisnike instagrama, lajkovi su važan aspekt posla. Skrivanje lajkova bi mogla biti odlična promena u influenser marketingu jer će klijenti zapravo obratiti više pažnje na sam sadržaj koji kreatori objavljuju kako bi utvrdili šta najviše pristaje kampanjama a ne da donose odluke samo na osnovu analitike. Biće sjajno videti kakve će se kreativne alternative pojaviti:) hashtag#instagram