Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    FACEBOOK U NOVOM IZVEŠTAJU DAJE BRENDOVIMA SAVETE ZA COMMUNITY-BUILDING
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  FACEBOOK U NOVOM IZVEŠTAJU DAJE BRENDOVIMA SAVETE ZA COMMUNITY-BUILDING

Blog

FACEBOOK U NOVOM IZVEŠTAJU DAJE BRENDOVIMA SAVETE ZA COMMUNITY-BUILDING

17. 07. 2019.

Kako društvene mreže, u principu, sve više postaju samosvesne i preusmeravaju se na privatniju razmenu (za razliku od objavljivanja svega na otvorenom), važnost onlajn grupa raste, što je jednako važan pomak za marketinške stručnjake.


Facebook daje podsticaj grupama i community buildingu. Na blogu Facebook IQ, kompanija je podelila neke nove savete kako bi pomogla brendovima da bolje iskoriste onlajn zajednicu kako bi uspostavili jaču vezu sa svojom ciljnom grupom.Da bi to uradili, Facebook savetuje da brendovi redefinišu način na koji razmišljaju o onlajn zajednici, nudeći ove ključne savete o tome kako da povećaju vezu između brenda i onlajn zajednice.

Tatiana Peck iz Facebookovog tima Creative Shop savetuje:


"Ključ je u tome kako vi razmišljate o zajednici. Mnogi oglašivači je gledaju kao ciljnu grupu. Ali ja uvek pozivam brendove da razmišljaju više, da izjednače community sa radoznalošću. Oglašivači bi trebalo da postave pitanja kao što su: Da li postoje relevantne zajednice koje nisam razmatrao? Koju inspiraciju mogu da pronađem kada pogledam zajednice koje dele strasti ili vrednosti mog brenda? Šta mogu njima da ponudim?"